Juz nie moge sie doczekac <3 Directioner&Belieber <3
Czekam na prolog babe ; **P.S. Wyłącz weryfikację obrazkową ;D
to będzie o Larry'm czy Elounor?
Larry :)
Jej! :D
Juz nie moge sie doczekac <3
OdpowiedzUsuńDirectioner&Belieber <3
Czekam na prolog babe ; **
OdpowiedzUsuńP.S. Wyłącz weryfikację obrazkową ;D
to będzie o Larry'm czy Elounor?
OdpowiedzUsuńLarry :)
UsuńJej! :D
Usuń